2 Mayıs 2010 – Sabahında ben simitleri almış Volkanla buluşup Sierradan gelen ama bi türlü elime alamadığım DryTop artı sprayskirt ler için BODEKA kayıkhanesine geldim.Burada suç ortaklarım olan Ümran ve Sevil ile karşılaştım.Hafif bir sis vardı ve deniz dümdüzdü,Sevil Fransa dan gelen cicilerini giymişti ve onu durdurmak ne mümkündü.Ümran ın askerdeki oğlu izinli geldiği ve benim de yeni teçhizatları deneme isteğim had safhada olduğu için hızla karar verdik ve hazırlandık.Saat 9:20 gibi kayaklarla suya girdik,sis dağılmıştı.Kuzeye doğru kürek çektik,rüzgar sıfırdı,deniz pürüzsüzdü.

Beykoz Kasrının önündeki dubalardan geçerken şehir Pazar gününe daha uyanamamış gibiydi,tam bu anda denizin içinden şişeburun cinsi bebek yunuslar çıkıverdi. Evliya Çelebi zamanlarından beri Dalyan olarak kullanılmış olan Yalıköy Dalyanının(ki o an kurulmamıştı)bir şekilde iç güdüsel bir ziyareti olabilecek veya büyüklerin gözetiminde olası av sahalarının öğretildiği bu küçük ziyaretçilerin nasıl olupta Japonyada Taijii yakınlarındaki bir koyda bilinçli katledildiğini hatırladım.Buradan kurtulan yunuslardan biri satıldığı Kuşadasında halen çalıştırılıyor;evet memleket halen uyuyordu ve biz Selvi burnundaki Shell in küçük kumsalına kapağı atmış soluklanıyorduk.Çaprazdaki Tarabya otelinde hummalı bir çalışma vardı ama dalgalar,deniz trafiği halen yok gibiydi.15 dk lık aranın ardından tekrar yola koyulduk Donanma tesislerinin olduğu koyun kuzey ucundan tekrar geri dönüşe geçtik.Hava yavaştan esmeye,dalgalar hafiften artmaya başlamıştı.Selvi burnundan geri dönerken artık suya kanalizasyonun bırakıldığını gördük.Buna rağmen dönüş yolunda yavru yunuslarla tekrar aynı yerde karşılaştık.Artık deniz trafiği iyice artmıştı.Paşabahçe açıklarına ulaşırken dalgalar ve rüzgar iyi ki Güney rotayı seçmemişiz dedirtecek düzeye gelmişti.Bizim için kısa ama eğlenceli,yunuslarla karşılaştığımız,Sevil ve benim yeni teçhizatları deneme şansı bulduğumuz bir faaliyet oldu.